Catalan Basque English French Galician German Italian Portuguese Russian Spanish

Destaquem

Descarrega't el llibre!

informes

Informes

d'Iniciativa Animalista.

Becerrades mai més!

El Bloc de Manolo Sáez

Llibertat.cat

SEPC

Plataforma Prou!

Visita el nostre bloc.

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l`usuari amb id: 65
Dilluns, 27 Mai 2013 22:00

Comunicat de suport a l'alcalde de Burjassot, Jordi Sebastià i contra el feixisme

La PLATAFORMA INICIATIVA ANIMALISTA  volem fer pública la nostra solidaritat i suport a l'alcalde de Burjassot, Jordi Sebastià, davant l'assetjament que està patint ell i el poble de Burjassot per part de grups feixistes.??

Rebutgem la manifestació que han convocat conjuntament el grup ultradretà España 2000, el Grup d'Acció Valencianista (GAV) i el PP davant l'Ajuntament de Burjassot, avui, a les set del vespre, l'hora que es fa el ple municipal.  Perquè atempta contra la convivència democràtica, el progrés, la normalització lingüística i la cultura del nostre país.??

Han de saber que la seva violència, la mateixa que va assassinar a Guillem Agulló, no ens distraurà ni ens apartarà del camí. Com va dir el poeta de Burjassot, Vicent Andrés Estellés, “no podran res davant d'un poble, unit, alegre i combatiu”.?

INICIATIVA ANIMALISTA, entitat defensora dels drets dels animals, acostumada a donar veu a qui no la te, està conformada per persones que també sentim com a pròpies qualsevol tipus d’agressió contra  les persones o entitats que formen part del poble treballador, en la seva més ampla expressió.?

INICIATIVA ANIMALISTA, vol recordar que el passat 25 de setembre del 2012 el ple de l’Ajuntament de Burjassot va aprovar una moció prohibint al seu terme municipal els circs amb animals, demostrant que, a aquest municipi, la sensibilitat democràtica es va estenent a totes els éssers vius, i és aquesta concepció ampla de democràcia la que els i les feixistes no poden aguantar.?

Des de l’animalisme, eleven la nostra veu solidaria amb l’alcalde  Jordi Sebastià i amb tot el poble demòcrata de Burjassot.?